Ingen bra start på morgonen...

Det är lördag, härligt med helg fast det är en jobbhelg. Slutar jobbet om ca en timma. Utanför fönstret är det soligt och blå himmel hoppas att det håller i sig under dagen.

Imorse fick jag ingen bra start på dagen.....tråkigt när det blir så. Vaknar av att vår papegoja skriker och vill att vi ska vakna. Han har blivit bortskämd med att få komma in till sovrummet på morgonen. Men försöker låta bli med det. Då blir det att han skriker, sällskapssjuk som han är. Jag går till bilen och märker att det är väldigt mycket frost denna morgon. Hittar ingenting att skrapa bilrutorna med.....det får bli det första vi köper! Så jag får helt enkelt värma upp bilen och vänta tills frosten smälter....kommer försent till jobbet!
Ingen mer sådan morgon tack!

Men nu glömmer vi det och går vidare.


Sitter och drömmer mig bort i bilder med inredning och design...åhh vad jag längtar till att få inreda, måla och fixa. Det kliar verkligen i mina fingar nu. Har en sån klar bild på hur jag vill att vi ska ha det hemma:)


Igår blev det en riktig myskväll hemma. Jag och min kära firade 8 år tillsammans. 8 år av kärlek, motgång och medgång. Tänk att jag har kvar min ungdomskärlek och många många fler år ska det bli:)

Snart packar jag ihop här och åker hem. Då blir det ringa till nära och kära, fixa lite hemma och äta nåt gott med mannen i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: ida

Jobbigt när morgonen inte blir som man vill...men du har ju rätt inställning, det kan bara bli bättre! Hoppas du har en bra dag på jobbet idag..snart slutar du=) Kraaaam

2010-10-17 @ 13:22:05
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch för sådana mornar!! Men ett litet tips tills ni inhandlat en isskrapa är att använda ett gamalt cd-fodral.. Kanske inte superbta men det kan funka så länge ;)



Kram kram

2010-10-31 @ 22:24:13
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0