Helg på en måndag...

Helgen är slut. Imorgon är det måndag och då är jag.....ledig!!
Har jobbat både lördag och söndag men jobbar ju bara till klockan två så halva dagen är ju kvar:)

För ett tag sen kom jag hem från min systeryster. Åkte till dom direkt efter jobbet. Alltid lika trevligt:)
Ska gå och lägga mig snart för imorgon ska jag upp vid klockan 8. Då kommer min systerson över och spenderar dagen hemma hos mig:)

Ska göra alla mina ärenden imorgon oxå. Det är bra att han kommer tidigt för då kommer jag igång och hinner med allt jag ska göra.


Längtar redan tills nästa helg. Då kommer bror med familj hit och hälsar på!!!

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du längtar till helgen gumman! Så mysigt att vara med sina nära och kära! Visst är det skönt att kliva upp vid åtta..;) Tycker dagen blir så himla härlig och lång! Imorgon kommer jag..då blir det myspys i soffan..;)

2010-11-16 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0