Favorit rätt?

Fick denna fråga av min vän häromdagen.
Förra veckan i torsdags så blev jag utbjuden av min underbara Anna, hon suprisade mig rejält med en romantisk middag för två, hihi;). Vi åt på en mysig restaurang "El Corazon" som har helt underbara rätter.
Vi satt och njöt av den goda maten och det goda vinet i flera timmar. Pratade och fnissade om allt mellan himmel och jord. Tack min kära vän, du betyder mycket för mig men det vet redan:)

Jo..så kom den frågan upp. Jag kunde inte besvara den frågan. Vad är min favorit rätt? Jag får utforska svaret.
Mitt favorit tilltugg är solklart.....Dadlar! Sitter för tillfället på jobbet och smaskar i mig dadlar...mums.

Något som vi blev helt till oss över på restaurangen var det supergoda jumboräkorna och musslor stekta i vitt vin.....oooo jag säger bara oooo så gott!

Tack kära vän...jag ger igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv älsklingen! Var en alldeles underbar kväll tillsammans! Detta får vi göra om snart igen!

Du betyder jättemycket för mig med min ängel* Puss

2010-11-24 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0