Dreaming

Härliga morgon!
Vaknade klockan 8.30 och ringde Mamma medan jag fortfarande låg kvar och drog mig i sängen. Hon hade precis kommit innanför dörren efter en morgonpromenad. Tänk om man själv hade en sån självdisciplin.
Stolt över dig Mamma!
Nu ska jag snart äta frukost. Ville sätta mig ute på balkongen och sola men det är ju så kallt i luften. Hallå det är Maj, förra året i Maj månad så hade vi sommarväder. Nu får det faktiskt ta och bli varmare i luften.
Igår hade jag en lugn kväll hemma. Jobbade heldag 10-20 så jag var rätt så trött. Satte mig och kollade på finalen av "Drömmen av Italien" Så synd att det är slut. Älskade verkligen "serien".
Jag drömmer mig rätt ofta bort, kanske inte just till Italien. Jag vill se mer av världen, jag vill resa eller bo i ett annat land. Jag vill upptäcka andra kulturer och uppleva andra delar av världen.
Man är ju fortfarande ung så det finns gott om tid, trots att det svider lite att fylla 27 år om ca två månader. Men 27 är ju ingenting.
Försöker intala mig det iallafall..haha:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är underbart att vara 27 år, tror det bara blir bättre med åren..;) Undrar oxå var värmen har tagit vägen? Vi får hoppas att den snart kommer till oss så vi kan sola..;)Längtar tills imorgon puss kramar

2010-05-06 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0