Fredag

Den här veckan har gått väldigt snabbt.
Förra fredagen kom min bror med sin lilla familj. Lördagen blev en heldag i Slottskogen. Jag, min syster, min svägerska och deras barn myste i solen och kollade på min bror och svåger när dom sprang Göteborgsvarvet.
Båda var riktigt duktiga! Jag skulle aldrig orka springa så långt.
Vi umgicks hela helgen och även måndagen och tisdagen. Var riktigt tråkigt när dom åkte hem igen. Jag är glad att det blev många dagar vi fick tillsammans och så härligt att få mysa med min brorsdotter, hon är ju bara för underbar:)
Förhoppningsvis dröjer det inte länge tills vi ses igen!
I veckan har jag jobbat men var ledig på onsdagen, skönt! Tränade och träffade Anna för lite Sushi mmums:)
Nu är det fredag igen och snart ska jag till jobbet. Efter jobbet åker jag direkt till stan för middag ute med ett nytt tjejgäng, ska bli kul och spännande:) Efter middagen ska vi vidare och shejka loss;)
Vad ska man ha på sig ikväll....paanik;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0