En av mina passioner....väskor

Finare väskor kan man inte hitta. Fast jag hittade två väskor i Qatar som är mina favoriter just nu.
Den här väskan hade jag på min arm idag, som jag proppar full av allt mitt skräp.
Leopardmönstrad invändigt.....sjävlklart:)
Innehållet består av:
Pocketbok, världens bästa och finaste plånbok, Mary Kay lipbalm, Mary Kay lipgloss, Anteckningsbok, penna, recept på pasta, örhängen, headset till telefonen, tuggummi, handkräm, Glamour tidning(köpt i Norge på min o Älsklings lilla tripp), handesifiction, kex, hårspänne och ett fint trähjärta.
Nu ska jag sussa. Jobbar bara 10-17 imorgon..Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilka fina väskor!!

Jag har försökt övertala min sambo att jag absolut behöver en ny väska att använda som skötväska. Men han förstår inte och jag som hittat en perfekt från Luis Vuitton som skulle passa...Suck! :)

Hoppas allt är bra med dig!



Kram kram

2010-03-02 @ 22:27:20
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Anonym

Väskor är nånting män inte förstår sig på..hihi:) Hoppas han ger med sig snart;) Kram

2010-03-02 @ 23:17:49
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0