Det blev en resa!

I lördags morse tog jag flyget till Qatar. Det blev en lång resa till mitt mål. Bytte flyg två gånger. Jag kom fram klockan halv 3 natten till Söndagen. Men det gick bra:) Väl framme i Qatar stod min kärlek och väntade på mig:)
Söndagen spenderades på hotellets tak för lite solning. Sedan gjorde vi iordning oss för att ta oss in till
City Center, som är ett stort köpcenter. Framåt kvällen tog jag och älskling en promenad till Souk Wagif som är ett riktigt mysigt ställe. Där finns marknader, cafeér och restauranger. Vi satte oss där tillsammans med älsklingens bror och kompisar. Klockan var ca 23.00 och det var 35 grader!!! Härligt:)
Idag Tisdag har det varit en lugn dag. Solade en stund och sitter nu inne och tar det lugnt. Ute är det disigt men varmt. Klockan halv 6 ska jag ta bussen in till City Center för att möta upp älskling för lite god mat.
Älskar maten! Mellanösterns mat är underbar.
Vi får se vad vi hittar på ikväll. Imorgon åker vi förhoppningsvis till Villaggio. Ett köpcenter som är uppbyggt som ett mini Venedig.
Nu ska jag duscha och fixa mig. Hoppas ni alla har det bra!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Va kul att läsa att du har det bra där borta! Jag har ju förstått hur mycket du sett fram emot att komma dit.. Njut ordentligt! Skulle va kul att få se lite bilder från värmen också! Man blir ju så sugen på att själv åka och njuta av riktig värme när man läser... Kram från oss tre!

2010-06-09 @ 08:10:04
Postat av: Fliizan

Svar till Bror: Ja jag är verkligen glad att resan blev av. Njuter för fulla muggar:) Självklart kommer det bilder :) Kramar till er!!

2010-06-09 @ 08:56:43
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Bror

Om du har möjlighet att inhandla ett par svarta converse i storlek 41 så skulle jag bli väldigt glad, vi kan höras, vet inte om det är mycket billigare eller? ja kanske ett par röda till P oxå i storlek 34, som en överskning. Vi får höras KRAM

2010-06-11 @ 21:28:31
Postat av: Bror

Hm! Förra kommentaren skrev Paulina. Hon verkar vilja ha ett fjärde par converse... Men...det kanske var en bra ide ändå? Vet inte hur mycket du själv ska köpa där nere och ta hem. Har du möjlighet att ta med något hem åt oss??? Kram

2010-06-11 @ 21:34:06
Postat av: Anna

Låter som du har det underbart gumman min, njut ordentligt av den härliga värmen!

Hoppas ni får härliga dagar tillsammans!!Saknar dej massa!pusss

2010-06-12 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0