3 dagar till Semester!!!

Ska bli så skönt med lite semester. 16 dagars semester är inte illa. Delade upp semestern denna sommar. Resten av semestern tar jag i Augusti.
Det är osäkert vad jag ska göra på min semester men skönt blir det. Förhoppningsvis åker jag utomlands på lördag:)
Skulle vara härligt att få komma iväg.
Igår var jag ledig. Mötte upp Anna i stan. Vi gjorde lite ärenden och sen satte vi oss och åt på "Yummi" tror jag det hette. Jättesmarrigt! Vid 7 tiden träffade jag upp Maria och tränade en sväng. Efter träningen promenerade vi hem. Tog sällskap med Maria hem och sen fortsatte jag mot Linné.
Härlig sommarkväll!

Idag har jag jobbat ända till 20.00, tog en härlig promenad hem. Nu är det dags för en riktig tv-kväll!
Desperate housewives, Cougar Town och Sex and the city. Vilken kväll:)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken underbar sommarkväll!Och bild!Hoppas du får det jättemysigt och skönt på din semester! Njut njut njut!!!..;) Massa kramar från Anna panna..

2010-06-05 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0