Mys med familjen

I helgen var föräldrarna här och hälsade på. Det blev en härlig helg!
Jag och älskling, föräldrarna och min syster med familj, mys:)
Lördagen spenderades lite överallt men vi hamnade tillslut i slottskogen. Senare på kvällen blev det hemmåt för en film. Vi såg "Amelia" en verklighetsbaserad film om piloten Amelia, första kvinnan som flög över Atlanten. Hon försvann över Stilla havet 1937 i ett försök att flyga jorden runt. Det var en bra film. Intressant när det är verklighetsbaserat.


På söndagen åkte vi till Marstrand. Jag hade inte varit där förut. Det var väldigt vackert.

Utsikt från fästningen.


Vackert som en tavla.

Marstrand är en ö, det visste jag inte. För att ta sig till ön så åker man några "meter" med färja.
Det känns lite löjligt att åka så kort men på så sätt blir ön fri från bilar. Det gör ön mysig, man får promenera runt och se sig omkring.


Här sitter en man och filosoferar:)


Efter vår fikapause i skogen fick vi oss en vacker utsikt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj vad vackert det är dit

Måste vi åka någon gång! Härligt

Att ni fått lite mystid tillsammans;)

Jättefina bilder gumma! Ses

På söndag!! Pusss

2010-07-22 @ 15:56:46
Postat av: Anonym

Men oj vad vackert det är dit

Måste vi åka någon gång! Härligt

Att ni fått lite mystid tillsammans;)

Jättefina bilder gumma! Ses

På söndag!! Pusss

2010-07-22 @ 15:57:22
Postat av: Hanna Z

Jag köpte min på Bokia:) Finns nog i alla bokaffärer skulle jag tro. Den kom ut i pocket för inte så länge sen..

2010-07-26 @ 11:41:47
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0