Koma

Efter min semester har jag varit till och från i en sorts "efter semestern koma", är otroligt trött hela tiden. Jag hoppas att det går över snart. För jag vill njuta av sommaren ju:)

Några dagar efter jag kom hem från Dubai åkte jag till mina svärföräldrar. Mötte upp älsklingen där. Fick några riktigt härliga dagar!



Träffade även min bror med familj. Vi åkte till deras lilla sommarstuga, en sån mysig stuga, jättefint läge och underbar tomt där vi fick plocka och smaka goda jordgubbar från..mums:)


Älskling och svägerska letar efter smaskiga jordgubbar:)

Det är just sånt här som gör sommaren härlig så jag får ta och dra mig ur min koma och njuta av sommaren istället. Just nu ser jag fram emot att mina föräldrar kommer hit och jag som är ledig i helgen:)
Passar perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0