Just Cavalli

Under semestern i Dubai fick vi äran att komma in på Roberto Cavallis nattklubb. Det var en riktigt fin klubb! Mycket utav det som kännetecknar Roberto Cavalli. Mycket färg och stor kristallkronor över allt. Toaletten var inte att prata om....tjejtoaletten hade en massa sminkbord med stora speglar, fanns även fina fåtöljer att sätta sig i medans kompisarna sminkar sig;)
Jag själv är ju en sucker för leopard mönster och andra djuriska mönster. Så Roberto Cavalli är numera en av mina favorit designers.
Mycket mönster
Mycket färg
Kvällen till ära hade jag på mig min nya klänning som är köpt i Dubai. Utvald av min älskling:)
Fotot är inte från den kvällen. Älskar klänningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den är så fin på dej den klänning älskar den med!

Vadå gillar du leopard? Jahha..hade jag ingen aning om..;) Ser så häftigt ut på klubben dit får du ta med mej någon gång!! Massa kramar

2010-07-07 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0