Härliga helg

Söndag kväll...helgen har varit en ledig helg och en härlig sådan. Igår eftermiddag åkte jag in till stan för att träffa upp Anna och ta en fika. Bestämde mig för att ta bilen...skönt och bekvämt.
Men när jag väl var framme i stan blev det inte så skönt och bekvämt. Massor med folk och bilar.....verkade som om alla hade tänkt samma tanke som jag. Så jag åkte runt runt och jagade parkeringsplats men tröttnade tillslut, ringde Anna och vi tog oss hem till henne istället och myste. Kladdkaka, snack och Sex and the city.
Kvällen spenderades sen hemma med min kära.
Idag har det varit full rulle här hemma ....iallafall för min del. Älsklingen har suttit vid datorn och läst politik.
Jag har möblerat om i sovrummet, blev riktigt bra. Jag har bytt färgval i vardagsrummet, vi har fått ett par fina gröna ljus av min syster. Ville gärna ha dom i vardagsrummet, så jag bytte ut allt det röda till grönt. Så nu har både vardagsrummet, köket och sovrummet gröna detaljer.
Grönt är ju skönt. Behaglig färg.
Jag har även fixat i garderoberna och bland mina skor.
Nästa projekt blir att rensa ut bland mina kläder, se om man kan lämna en del till second hand eller sälja.
Måndag imorgon och dags för en ny vecka. Veckan börjar med flytt. Flyttar till ett nytt kontor på jobbet. Hoppas det blir bra, känns bra iallafall.
Skulle inte vara fel att slänga på sig detta imorgon.
Väskan är Juicy Couture, skulle vara riktigt fin till våren.
Nu är det snart läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0