Underbart minne

Igår dök det upp ett minne i mitt huvud. Det var som om jag var där, på den platsen, kände doften och kände att jag fylldes av lycka. Minnet är ett ganska nytt minne.
Ett underbart sådant.
Det var natten då jag kom fram till Qatar. Där jag skulle ha lite semester med mitt hjärta.
Det var en mörk men ljummen natt. Vi åkte direkt från flygplatsen till hotellet. Slocknande och sov och sov. Sen vaknade jag till, det var bäcksvart i hotellrummet.
Minns att jag låg och funderade på vad klockan kan vara, hmm..måste fortfarande vara natt. Men jag gick upp ur sängen och drog bort de tjocka gardinerna som täckte det höga och breda fönstret.
Blir bländad av starkt, varm och härlig sol. Ut tittar jag över ett blått hav. Öppnade fönstret, kände värmen på min hud och doften av sand och hav.....Så underbart!
Måste vara en av dom bästa semestrarna som vi har varit på.
Nu blir det mys i soffan framför två av våra favorit serier. En Arabisk serie och en Turkisk serie.
Vi ska göra det vi är bäst på just nu....ta det lugnt och bara myyysa:)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0