Smoothie

Smoothie gjord på Vaniljyouhurt, hallon och banan.
Mums:)
Jag har städat och plockat en del nu...när jag kommer igång med att städa och plocka så är det svårt att stoppa
mig. Jag blir en riktig städfreak. Kan inte slappna av när det är stökigt hemma hos oss.
Men det är konstigt för ofta blir det massa saker och kläder överallt och ingen av oss orkar plocka upp grejerna utan det blir bara mer och mer. När jag jobbar orkar jag aldrig ta tag i städningen....men under tiden dom det ser ut som ett bombnedslag så känner jag mig så stressad och har svårt att koppla av.
Måste lära mig att plocka då och då istället för att hela tiden ta en storstädning.
Har även städat min lilla goja Hassoons bur. Så nu är han också nöjd och glad:)
Nu ska jag sätta mig och ta det lite lugnt innan jag ska ta tag i tvätten. Ska ta min andra kopp kaffe, denna ljuvliga smoothie och kika på "Sex and the city". Går repriser på Tv. Har ju sett dom förrut men som många av er vet så tröttnar man aldrig på serien.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg header (lr vad det heter, haha)!! Så du!



Hoppas din dag igår var en skön fixardag!KramKram min vän

2010-02-23 @ 07:41:20
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh nu saknar jag filmen den får vi ta och se snart igen. Kan du få göra en sån god smothie den ser störtgod..ut=) Härligt med fint och rent!=) Puss & Kram

2010-02-23 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0