Sista dagen på 2010

Då gäller det, imorgon är det ett nytt år och jag vet att det kommer bli ett underbart år. Mycket kommer att hända och många upplevelser kommer vi få. Den här sista dagen som är kvar av året kommer jag tillbringa med min älskling. Äta god mat och umgås bara vi. Kommer bli hur mysigt som helst.

Här kommer lista från Malin som jag blev ombedd att göra:)
Så här kommer det.

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
Åkte till det underbara Dubai.

Dog någon i din närhet?
Min kära morfar.

Vilka länder besökte du?
Qatar och Dubai.

Vilket datum från 2010 kommer du minnas, och varför?
Min födelsedag, på grund av var den tillbringades.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj oj det har varit många låtar som spelats.

Blev du kär under 2010?
Ja, I min underbaraste fästman. Kärleken växer:)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag firade min födelsedag i Dubai. Den bästa födelsedagen någonsin!!
Jag, min kille och hans två bröder var på ett ställe som heter Souk Medina Jumeirah.

På kvällen med utsikt över Burj al arab.

 

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Det har funnits en del beskymmer så utan dom skulle det ha varit ännu mer njutbart.

Hur höll du dig från att bli galen?
Jag har oftast ett lugn i mig som jag plockar fram. Fungerar oftast:)

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Svår fråga faktiskt.


Nu är det bara att göra 2011 ännu bättre!
GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0