I can drink a case of you...darling

Har varit ledig idag och det har varit härligt men samtidigt inte.
Vaknade 9.30 och bokade tvätttid. Så nu har jag tvättat, handtvättat, kört igång diskmaskinen, vikt den rena tvätten. Hållt på hela långa dagen. Skönt att få det gjort.

Imorn är det arbetsveckan som börjar och jag ska jobba 4 dagar. Sen är det ledig helg som gäller.
Men just nu så spyr jag på allt......all denna väntan...all denna längtan.
December ska vara en mysmånad, en julig månad. Det är bara att stå ut.

Tröstar mig med lite Joni Mitchell.

Oh you're in my blood like holy wine
You taste so bitter and so sweet
Oh I could drink a case of you darling
And I would still be on my feet
Oh I would still be on my feet


A case of you


Nä nu ska jag slappa...ska slänga mig i soffan och kika på hollywood fruar och vänta på min älsklings samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0