Tjejgänget:)

Min semester har varit riktigt härlig, o än är den inte slut:)
I fredags förra veckan kom mina underbara tjejer till Götet. Jennie och Ida kom med tåget på fredag morgon.
Vi åkte hem till Anna för att lämna packning och äta god lunch. Lite senare på dagen tog vi en promenad och det blev att vi hamnade i Linné för att äta på en Grekisk restaurang, mmm smaskens.
Dags för god grekisk mat
Fina tjejer:)
Vi var som fnittriga små tjejer under och efter middagen. Som det lätt blir när vi träffas tillsammans, det gamla härliga tjejgänget:) Skrattade, tjattrade och hade oss.
På kvällen blev det mys i soffan framför "Sex and the city".
Lördagen började vi tidigt med frukost ute. Gick till Egg&Milk som är ett frukost och brunch ställe. Såå underbart god frukost!
Pannkakor, bagels, kaffe, te, ägg youghurt och mycket mer att välja mellan.
Satt länge och njöt.
Sedan strosade vi genom Haga uppåt mot Avenyn. Härligt soligt väder fick vi:)
Kvällen bjöd på party:)
Var så kul att ses! Tjejer detta gör vi om igen snart:)
Just nu sitter jag i Skåne. Åkte hit till Ida i måndags. Både jag och hon har denna vecka kvar på semestern så det fick bli en tripp hit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en toppen helg tillsammans det var supermysigt! Gillar den bilden som är tagen när vi promenarar vid linne..;) Hoppas ni har det bra och underbart väder nu sista veckan..!;)



Kramar

2010-08-11 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0