Härliga semester


Härliga semester och härliga sommar.

Idag mötte jag upp Anna på stan. Bokade klipp tid, så imorgon blir det att gå till frissan:)

Vi åkte sen hem till Anna där hon bjöd på smarrig lunch. Lax, quinoa och sallad. Anna kan hon när det kommer till mat:) Mums!

Gott!



Efter maten tog vi en promenad och köpte jordgubbar. Satte oss sen och picknickade med Rosé vin och jordgubbar med mjölk. Åhh härligt, jag älskar sommaren! Tjötade och mös ihop ute i solen:)


Kvällen avslutades med en film i soffan. Såhär ska semester dagar se ut. I helgen har det varit lungt. Haft besök hemma på lördagen. På söndagen blev det biomys:) Såg "Knight and day" med älskling. Bra film, den rekomenderar jag.

Imorgon ska jag till frisören och sedan göra lite annat smått och gott.

Hoppas även på lite sol:)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh så gott och mysigt det såg ut! Det där är verkligen semester!!

Här uppe regnar det bara...haha. Men snart kommer vi ner till er, och då hoppas vi på sol!kraaaam

2010-08-04 @ 11:48:01
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack underbara! För en jättemysig dag tillsammans det var så härligt att bara ha det mysigt tillsammans ! Hoppas du får en jättefin kväll!!! Pussen kramen

2010-08-04 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0