Home alone

Söndag kväll och jag är hemma ensammen:(
Tråkigt men men vad ska man göra.

Älsklingen har åkt till familjen. Kunde inte följa med, jobbat i helgen och jobbar i veckan som kommer.
Han åkte i förrigår, saknar honom redan. Sover på hans sida i sängen..mmmm mysigt.
Var för trött för att göra något igår efter jobbet och idag har jag bara varit hemma efter jobbet.
Så tråkigt att vara ensam.

Imorgon är jag ledig. Då blir det tvätta och städa av. Sen kommer Anna. Vi ska göra storkok på Linssoppa. Gott!

Veckan har gått sakta. Känns länge sen som jag var i skåne men det var ju förra helgen.
Det var sååå mysigt att vara där.

Vill åka dit oftare än man gör. Så mysigt att träffa Ida.
Det var 25-års fest för Ida och hennes Martin.

Gladaste Ida.                    Martin med hammaren i högsta hugg.

Festen var jättelyckad. Påhittiga lekar, god mat och finaste födelsedagsbarnen:)


Anna posar och jag behöver sola.........!


Jennie kom som en överaskning!
Jag trodde att hon inte kunde komma men sen surprisade hon oss:)

Var såå roligt att träffa mina tjejer!! Hoppas att det inte dröjer länge tills nästa gång vi ses allihopa.

Jahaja så vad ska man göra nu. Se på film och äta lite popcorn kanske.

Föresten så har Ida och Martin fått världens sötaste kisse. Maccan den lille sötnosen!


PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0