Love is in the air

Det är ju så otroligt härligt väder idag. Sommar värmen har kommit:)
Men jag får inte njuta av värmen i helgen. Jobbar både idag och imorgon:(

Jag hoppas att värmen håller i sig till på måndag. För då är jag ledig och om det är sol och varmt så är det jag som ska ta mig ut och steka!

Satt på balkongen med Anna och åt frukost i morse. Sen vart det bråttom iväg till jobbet och i all hast så gick min nagel av !!!!!!! Jag blev så irriterad. Nu har mina naglar varit långa och fina ett bra tag. Det är bara på ett finger tänkte jag, den växer snart ut igen. Men så händer det som inte får hända. Ena tumnageln gick även av.
 Vad gör man? Filar man ner alla naglar eller går man runt med två kortare naglar till dom växer ut igen?
Vilket problem jag har va? Ha ha ha.

Just nu är jag full av längtan. Min älskade kommer hem om några dagar och det pirrar i hela mig. Efter snart 7 år är man fortfarande nykär. Det är härligt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0