Uppdatering??!

Dagens ordspråk: "Vackert är allt som ses med kärlekens öga"


Den första dagen på en ny vecka och jag har jobbat (jobbar) 10-20. Det har varit ganska härligt idag....lungt och skönt på kontoret...bara varit jag här. Det är skönt ibland att inte få störas.

Snart är dags att bege sig hemåt.
I veckan blir det en del fix i lägenheten. Funderar ut hur vi ska ha det. Det ska målas, tapetseras(förhoppningsvis), sättas upp tavlor, speglar och fina krokar. Åhhh va kul:)

Imorn slutar jag tidigt och hoppas på fint väder. Jag och Anna ska promenera runt i Slottskogen.
Det har regnat en del på sistonde...så nu får det bli vårväder igen tycker jag. Vill sitta på balkongen och sola!

Det kommer bli en hel del träning i veckan också...tråkigt bara att jag jobbar alla dagar utom onsdag. Men men man får ta sig i kragen iallafall fast man är trött efter jobbet:) Man ska ju snart visa bikinikroppen...hehe.

Tiden som varit har kommit med både sorgsna och lyckliga besked. Omtumlade. Men nu finns en söt liten flicka i min bror och hans frus liv. En liten Unni:) Så underbart söt denna lilla tjej! Hoppas snart kunna åka och hälsa på de alla tre.


Det har varit dåligt med bloggande från min sida. Det är tråkigt att inte kunna blogga. Men i och för sig har man ju så mycket tid för annat nu. Men när datorn fungerar där hemma så blir det fart på mig igen ska ni se:)





Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas din dator snart fungerar igen :)

Grattis till att du blivit faster! Jag såg dom i tidningen när jag var hos mamma. Så fina!



Kram kram

2009-05-20 @ 17:45:01
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0