Långtråkigt på jobbet

Nu börjar nedräkningen. Bara 2 timmar kvar tills jag slutar jobbet.
Det har varit lungt i telefonen idag, alla är väl ute i det vackra vädret. Det gör dom rätt i!
Fick komma ut en liten stund i sköna vädret. Cissi och Anna kom hit och vi åt lunch tillsammans.

Sitter nu här och läser de sista kapitlen i min bok. Läser just nu "En shopaholic får en syster" av Sophie Kinsella. Det är den fjärde boken bland Shopaholic böckerna. Har ju även sett filmen nu. Den är värd att se! Både rolig och sorglig. Kan säga att mina ögon vattnades gång på gång. Jag är jättekänslig just nu. Tror att det är för att jag saknar så mycket. Saknar min älskade.
Det var kul att se filmen nu när man har läst böckerna.

När jag väl är hemma ska jag ta mig ut på en powerwalk. Få lite solsken på mig:)

Ha en härlig söndagkväll!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!Nu är det inte länge kvar tills han är hemma i din famn=) Var jättemysigt att träffa dig idag som alltid=) Känns bättre i ryggen nu får se hur morgon dagen blir! Hopaps du haft en härlig promenad!



Hörs imorgon puss

2009-05-31 @ 23:22:08
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0