Då var jag tillbaka...

Jag har faktiskt blivit lite van vid att inte blogga. Tänk vad mycket man får gjort istället för att sitta framför datorn och knappa. Men det är ju lite trevligt att blogga så jag kommer nog fortsätta:)

Jag har varit utan dator i två månader tils nu.....det går ett tag ...men det blir frustrerande tilslut. Det är ju så mycket man kollar upp på internet. Både viktiga saker och lite mindre viktiga.

Tänkte lägga upp lite bilder på vår nya lägenhet:)


         
I vardagsrummet ville jag ha lite färg, så det blev vitt, rött och svart. Nu ska det bara tapetseras där. I sovrummet går det  åt det beiga hållet.
Trivs så underbart bra!


Utanför följer dessa vackra träd vägen förbi vårt hus.


Imorgon är jag ledig. Ska ta mig in till stan för att träna på morgonen. Jag är så stolt över mig själv måste jag säga. Jag har äntligen fått ändan ur vagnen. Jag tränar numera regelbundet. Det känns så härligt och jag är så otroligt mycket piggare. Vad motion kan göra med kroppen:) Kommer även i en massa kläder som jag inte kunnat ha!!

Imorgon eftermiddag ska jag träffa systeryster. Ska ha en mysig dag tillsammans. Gå på stan, kika på kläder och sedan får vi se vad vi hittar på. Hoppas på bra väder bara!

Nu blir det nattinatti för min del.

Kommentarer
Postat av: anna

Vad mysigt att du är tillbaka och få läsa lite=) pratar ju nästan varje dag men ändå=) Alltid mysigt att få läsa din blogg=) Imorgon är det mys som gäller bara så du vet:P Puss

2009-05-28 @ 19:02:41
URL: http://amcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0