Underbara helg





     

Helgen har varit jättehärlig. På lördagen kom min systerson till mig vid klockan 11 på morgonen och spenderade hela dagen tillsammans. Vi åkte in till slottskogen för att gå runt och kolla på alla de söta djuren. Hade glömt bort att det var nationaldagen så jag blev lite chockad av att det var massvis med folk i slottskogen.

Vi hade det så roligt jag och lillkillen:)
Åkte inte hem förren 17.30. Hem för att äta lite middag och sedan ut och gunga.
Min lille prins sov även över hos mig. Mys!





På söndagen träffade jag upp Anna och Cissi på Botaniska trädgården. Gick på Orkidé visning. Vackra Orkidéer men tråkig visning för övrigt så vi tog oss in till stan istället. Gick till Café Vanilj och åt underbar lunch.

   
Jag var överlycklig kan jag säga för jag kom i mina "Skinny Jeans"...haha. Då märker man att träningen har gett resultat:)


Framåt fem tiden skildes vi åt och jag gick och tränade Dansstep, så roligt och härligt pass!
Efter passet åkte jag hem till Anna. Där myste jag, Anna och Cissi i soffan med film, nötter och  fräsch frukt:)


Smarrigt!

Nu har veckan startat och det kommer att bli en härlig sådann:) Nu är det bara 1 vecka och 3 dagar kvar till semester!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0