Surpuppa!

Imorse vaknade jag på helt fel sida. Mitt humör var inte på topp. Jag brukar faktiskt oftast vara pigg och glad. Men idag var jag dyster och sur. Med det jobb jag har måste man vara glad och trevlig. Så det var skönt att jag slutade tidigt idag så att jag fick gå hem och sura istället.

Skulle egentligen åka in till stan för att träna.Men var bara tvungen att skippa det idag. Jag ska istället ha en riktigt mysig hemmakväll ..helt själv, är inget bra sällskap idag:(
Köpte hem Ben& Jerry glass och vindruvor...gott!

Mycket av mitt usla humör beror delvis på att jag längtar till semestern! och delvis av saknad.
De senaste dagarna har jag känt att jag nästan går sönder av saknad....saknad efter min älskade.
Jag behöver dig!

Höjdpunkten idag:
Katshing!!! Skattepengar in på kontot!

En annan höjdpunkt var att höra min älsklings röst i telefon:)

Kommentarer
Postat av: Anna Lindell

Min fina vän! Inte ska du vara dyster men förstår att du har saknad men nu är det inte allt för länge kvar!

Om du vill ha någon vid dig vet du att jag alltid finns här! Hoppas du får en härlig hemma mys kväll=) Imorgon blir det träning du o jag..=)

Älskar dig puss kramar

2009-06-09 @ 20:27:27
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland är det oki att vara en liten surpuppa. Förstår att du saknar din älskade, jag är så impad av dej som klarat av att hålla humöret uppe så här länge! Han kommer snart till dej min älskade vän!

2009-06-09 @ 21:06:16
URL: http://.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0