Rumpan Bar

I måndags var det som tur var riktigt härligt väder.  Åkte på förmiddagen ut till havet och la mig och stekte i solen.
Det var jättevarmt men åhhh så härligt!

        

Sedan åkte jag vidare för att göra några ärenden och mitt i allt ringde Anna T och bjöd med mig på bio. En förhandsvisning på en urmysig film. Såg filmen med AnnaT, AnnaL och Carro.
Tack tjejer för en mysig kväll!
Solen var fortfarande uppe och varmt var det så vi gick till Rumpan Bar på Linné för att äta. Alla vi beställde den godaste pizzan. Ett tips att gå dit, Mysigt ställe!
Medans vi sen strosade runt i stan, på gatorna där det doftar sommar! Jag blir som tokig av den doften. Man vill bara vara ute hela tiden:)

   


Imorse tog jag en välbehövd morgonpromenad. Tänkte åka in för att träna på gymmet men man måste ju som sagt ta vara på att vara ute nu när sommaren är här. Tog morgonkaffet framför ett avsnitt av "The Hills", sista avsnitten för denna gång, men fortsätter i höst..Jeej! En härlig morgon. Men nu vill jag spendera mina mornar med min kära. Saknar våra mornar tillsammans:( Kom hem!

Puss och Godnatt.

snart iallafall ...dags för lite television.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0