Midsommarhelgen

Dagens låt: "We" med Volbeat.

Oj oj oj vilken låt. Love it!!! Hörde den på P4 och fastnade för den.


Midsommarafton spenderades på en mysig camping och det bjöds på sill, potatis och massa annat gott. Det blev många lekar och mycket skratt. Vi hade otroligt tur med vädret. Vi satt ute på verandan till en av stugorna ända fram till natta innan vi bestämde oss för att kila in. Då dom spöregnet! :)


Till efterrätt blev det Idas hembakade tårta. Underbart god!


På lördagen var jag, Ida och martin hemma hos mig och tog det lungt. Vi lagade till en riktigt fest måltid frammåt senare på dagen. Proppmätt blev man.

    


Sedan frammåt kvällen gjorde vi oss fina och åkte ner på stan till ett såå mysigt ställe "El Corazon" och åt tapas. Mmmums!

Hit måste jag gå igen. Får ta med mig min käresta för det var otroligt romantiskt ställe:)


     
Vi njöt av maten och vinet och sen drog vi oss vidare till "Vasastan" för lite mer njut och prat.


Idag ska jag säga att det pirrar i hela min kropp, jag är nervös..hihi. Senare idag ska jag åka och hämta min kära sambo. Åhhhh vad jag har saknat honom. Nykär på nytt...fast nykär har jag varit hela tiden:)
 I snart hela 7 år!


Nu blir det härlig söndags fruktost:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Gud va härligt det låter.. Hoppas att du har det underbart på din semester!

2009-06-21 @ 16:17:39
URL: http://skoogsparadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0