Hittade en lista....Tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år!!! Kan inte bara tiden stanna upp snälla
2. Vem var den sista du träffade? Måste vara någon kollega på jobbet.
3. Hur lång är du? 1,64
4. Vilken var den senaste film du sett? "Last chance Harvey" på bio.
5. Vem ringde du senast? Min "svärmor".
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hur mycket mat ska komet få morgon och kväll? Till Anna. (Skulle vara fisk vakt)
7. Vad är dagens planer? Jobba och eventuellt personalfest...beslutsångest om jag ska gå eller inte...hmm.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på tillfällena.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Lyckligt gifta
10. När såg du senast din mamma? För 6 veckor sedan. Var hemma i föräldrarna nya hus.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 07.00. Låg och drog mig en halvtimme och sedan flög jag upp.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Någonstan där det är sol och varmt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbet....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj ,då är jag 36 år. Ja, då är jag gift och har levt livet och rest en del. Har åtminstonde ett barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Kommer inte ihåg, var inte så rädd av mig som liten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min Älskling:)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Bara i trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två. En till mig och en till min kära.
23. Hur många landskap har du bott i? 3 st. Södermanland, Uppland och Västra Götaland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? När jag var ung....usch och fy.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skooor. Är en riktig skofreak:)
26. Är du social? När det behövs hehe.
27. Vilken är din favoritglass? Sandwich
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Säga upp mig och resa utomlands. Men även ge massa pengar till mina föräldrar.
29. Tycker du om kinamat? japp mums
30. Tycker du om kaffe? Love it! Ett dagligt måste.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe såklart:)
32. Sover du på någon särskild sida? Min sida av sängen är vänster. Men nu när min sambo inte är hemma sover jag på hans sida:)
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Oo ja
35. Är du en beroendemänniska? Nej det är jag inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det.
37. Vill du ha barn? Inte nu, men någon gång i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, pyttelite spanska och franska och förstår lite arabiska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det. Kanske när jag var liten. Inget jag kommer ihåg.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Inte jättedyra.
43. Har du någon gång testat narkotika? Bara snus och cigaretter som ung och dum.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En macka med philladelphia och aprikos marmelad..smakens:)
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj svår fråga faktiskt...
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett långt ärr på pekfingrets knoge. Var ca 11 år och skulle kära morötter till min kanin. Jag slant och skar av mig halva fingret. Aj!
47. Vad har du för ringsignal? "The potenial breakup song" Aly & AJ
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, jag har en liten låda.
49. Flirtar du mycket? Inte med meningen hihi.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I soffan hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Byta...fyller man inte bara på ...hmm, kan nog om jag vill & behöver.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Just nu läser jag "När de sågs sista gången" av Anita Shreve.
54. Läser du dagstidningen? Bara Metro.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja, dansar och sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Just nu lyssnar jag på P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några låtar från radion som jag vill komma ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? När min systerson döptes.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0