Fell in love




Var som sagt på stan idag innan träningen. Ville unna mig något nu när skattepengarna kom.
Blev kär i dessa skorna:) Svarta med nitar och sköna är dom. Bara 399 kronor:)

   

Sen har jag varit sugen på ett par jeansleggings. Hittade ett par svarta på BikBok, så sköna och sitter snyggt.
Det blev även lite smink. Mascara "false lash effect" från Max factor (ska testa o se om jag får några lååånga fransar av den). Tog en sväng förbi Make up store och köpte en svart kajal penna och en concealer. De söta rosetterna är hårspännen;)

Svart, svart och åter svart. Jaja, får väl se vad som finns i garderoben som kan liva upp dagens shopping.

Dagens höjdpunkter: Fick umgås med min lille systerson för en stund.
Att träningen bestod av både svett och trevligt sällskap:)
Att få unna sig lite prylar.

Nu: Vindruvor och Sex and the city.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det gjorde du verkligen rätt i att unna dej! Riktigt fina pjäser=) Ser framför mig hur du trippar runt i dem!



Hoppas du har en bra torsdag!

2009-06-11 @ 08:36:07
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Fitri

Håller med föregående talare =) Man ska ta hand om sig själv o unna en ett o annat ibland! Men säg mig...VAR har du köpt dom snygga skorna??

Må väl! Kram...

2009-06-11 @ 13:25:16
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Fliizan

Fitri: Hittade dom på Din sko för 399 kronor. Riktigt bra pris tyckte jag:) Hoppas du har det bra!

2009-06-11 @ 18:46:29
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anonym

WHAT?? Säljer Din Sko sådana snajsiga skor...där ser man ;) Jaa, priset var kanon ju..me like!

Allt är bra..förkylt igen bara.

Tack för informationen =P Kram...

2009-06-12 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0