En plats i solen

Idag är jag på mycket bättre humör:) Satte mig och drack kaffe och kollade på en av mina favorit program "En plats i solen" Det handlar om folk som letar efter hus utomlands. Det ges visningar på massor av hus på olika ställen i världen.
Då sitter jag där och drömmer mig bort.
Den här villan skulle inte sitta fel:) Drömmen!


Nu ska jag snart göra mig iordning för att dra mig in till stan. Ska gå runt på stan och kika. Kanske till och med köpa mig något:) Vid 17.00 ska jag möta upp min systerson för att passa honom till hans pappa kommer in till stan.

Sedan blir det träning för hela slanten:) MRL-pass och sen kommer Anna och vi fortsätter att träna tillsammans. Efteråt blir det dusch och bastu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0