Salut!

Under den sista delen av min semester har jag tagit semester från allt.
Semester från allt vad telefon heter.
Semester från min kalender.
Semester från disk och städning.
Semester från träning.

Nu har jag 4 dagar kvar på min semester och idag ska jag ta tag i allt och alla.

Tanken var att sola sola sola idag men tyvärr så är himlen full med moln. Då passar det bra att ta tag i allt.
Jag har druckit allt för mycket kaffe idag (är på min tredje kopp) men det är nog bara bra ...då orkar jag med allt jag ska göra...:)

Dagens planer innefattar även att plocka fram min Franska böcker. Ska ta upp franskan igen. Pluggade Franska för tre år sen men det mesta har försvunnit ur mitt minne.

À bientôt!

(Hej så länge!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag borde också ta fram mina franska böcker, har försökt under hela mammaledigheten :) Man tappar ju tråkigt nog språk så fort. Vi kanske ska skriva på franska till varandra för att öva och hålla de fräscht!

Hoppas dina sista semesterdagar blir kanon!



Kram kram

2009-07-16 @ 15:56:15
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0