Snart tillbaks till verkligheten

I morgon börjar verkligheten igen....iallafall känns det som det. Jag har haft det så skönt på min semester. Blev en toppen början med värme och härligheter.  Sedan blev det lite lugnare. Jag har helt klart kunnat vila upp mig, för det är det jag har behövt. Har nog inte ställt klockan någon gång de senaste dagarna. Tur att man inte börjar supertidigt på mitt jobb. Blir inte så stor omställning på mornarna.

Idag har varit en lugn dag. Kollade precis på ett program som nu blir mitt måste att se i fortsättningen.
 "The Rachel Zoe projekt"

Rachel Zoe


Medan jag kollade på tv så har min lilla pappis halvsovit och pratat i sömnen. Ville ta kort på honom, han är så söt när han sover men så fort kameran kommer fram blir han stressad. Han vill verkligen inte vara med på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0