Helgen som var och lite till

Jag blev nöjd med min hårfärg, men ska nog ta en omgång till så att det blir en finare brun färg.


Här sitter jag och gottar mig.......det är ju något jag verkligen inte behöver! Var det inte ett nyårslöfte att komma igång med en ny livsstil??? Ja då passar det väl bra nu när det är början av februari och det värsta är över.....att åtehämta sig efter jul har tagit en månad hehehe. Ta dig nu i kragen kvinna!


Helgen var iallafall underbar!
Var så otroligt trevligt att ha vännerna med respektive här på besök. Åt gott, spelade spel och hade det mysigt. Blir snart en tripp ner till Skåne för att träffa Ida och Martin igen. Längtar redan:)
Det kom en känslo och trötthets storm över mig på söndag kvällen när min vänner hade åkt hem. Hade jag tagit hand om dom bra, hade jag tagit vara på tiden med mina käraste, hade dom haft det trevligt ....ja min hjärna var trött men mitt hjärta lyckligt! Jag sov otroligt gott den natten.

Fick en fin inflyttningspresent från min Ida, både fint och praktiskt. En keramik"burk" där vi kan ha vårat älskade kaffe:)



Snart ska jag gå och lägga mig.
Ska upp tidigare imorgon, möte innan jobbet, men jag jobbar bara till kl.17 imorn så det ska bli skönt. Sen får jag besök av Anna som ska sova över. Min älskling ska åka till sin familj i några dagar så då passade jag på att ha lite kvälls/ natt sällskap av Anna. Får nog ta en ost och kex kväll då, Det blev konstigt nog en del mat över från helgen:)

Nu sätter min älskling på lite musik så här frammåt natten. Sån musik man skulle kunna somna till. Härlig instrumental musik av Hans Zimmer "A small measure of peace"    och   "A way of life"
Musiken kommer ifrån "The last samurai"

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Ida

Helgen var UNDERBAR gumman! Du var så duktig och fixade och hade dej! Vill oxå ses snart igen! Puss

2009-02-03 @ 08:13:12
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nya hårfärgen passar dig perfekt! Verkligen snyggt!

Kram

2009-02-04 @ 09:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Fitri

Halloj =)

Som jag skrev på Annas blogg...tycker att ni ser så snyggt fräscha ut allihop! Du är jättefin i nya hårfärgen ;)

Nu tänker jag adda till dig på min blogg..om det är ok?



Kram..

2009-02-05 @ 10:41:41
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0