Snälla, snälla, snälla

Ja det var ju Melodifestivalen igår. Tycker egentligen inte att det är så spännande längre. Jag var barnvakt till min systerson. Det blev mys och en hel del läsning. Han somnade så sött och jag satte mig i soffan med popcorn och riesen.

Jag fastnade för Caroline af Ugglas låt "Snälla snälla" den var bara så otroligt fin och känslosam. 
Innan jag hörde Marie Serneholt trodde jag att hon skulle ta sig vidare men det är synd att hon inte har en starkare röst för fruktansvärt  vacker är hon!


Sitter just nu på jobbet och det är så lugnt här. Sitter helt själv på kontoret i mjukiskläder och har headsetet i örat med bra  musik. Soft söndag på jobbet..hihi. Men jag längtar lite hem...min älskling kommer  hem ikväll! Då blir det mysa av.

Hoppas ni får en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0