Drömmer mig tillbaka till solen!

För ca en vecka sen kom jag hem från en underbar resa och hela denna vecka har jag längtat tillbaka!
Till värmen, solen, sällskapet och staden.

Här låg vi och stekte i solen. Det blev även bada av:)

 

 

Mitt favoritställe! Det är ett ställe med massor av cafeér och restauranger. Här satt vi sista kvällen, myste och rökte vattenpipa men smak vindruva & mint:)

Stället har små stånd överallt i små gångar, en enda stor marknad. Urmysigt!

 

 

 

En del shoping blev det också. I det stora köpcentret kunde man hitta mycket fina grejer. Det var så stort, kunde gå runt i flera flera timmar om inte dagar!

Till exempel köptes detta: Två väskor och ett par ballerina.

Min favoritväska. Så fin!

 

Så nu är man tillbaka till vintern....hmm.... man får väl stå ut!:)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilka härliga bilder från semestern!

Och vilka snygga väskor!!



Kram kram

2009-12-22 @ 19:37:11
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

God Jul!

Hoppas ni får en mysig jul!



Kram kram

2009-12-24 @ 10:34:33
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0