-Time to get back to me-



Den här dagen började riktigt dåligt. Gick till jobbet fast jag mådde uselt. Men efter några timmar var jag bara tvungen att gå hem. Mådde illa, var yr och sen när jag kom hem kom huvudvärken. La mig i soffan och vilade, hoppade sen in i duschen. Stod hur länge som helst i duschen och till slut mådde jag lite bättre.
Jag är i obalans nu känner jag. Måste komma i balans igen.

Ikväll blir det filmmys med min kära. Det blir popcorn och godis.
Sen imorn ska jag ta tag i mig själv. Måste tillbaka till min hälsosamma tid som var i början av sommaren. Jag mådde såå bra då. Åt bra och höll igång min kropp. Så mycket rätt mat och motion kan göra med kroppen och inte minst själen.

Imorgon är min dag. Jag är ledig och ska ha en ta-hand-om-mig-dag.

Nu: Mys med love of my life







 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt att du är lite krasslig. Hoppas nu du blir bra snabbt. Och att du har en skön ledig dag! Kraaaamar!

2009-08-19 @ 09:14:16
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0