Hej igen!

Nu passar jag på igen att ta vara på tillfället då jag har tillgång till dator.
Sitter på jobbet och har så tråkigt, det ringer ingenting och det finns inget att göra, så jag håller nästan på att  somna.
Ute skiner solen och det är ett riktigt härligt vår väder. Det är fortfarande kallt, så än så länge åker inte vårkläderna på.

Ikväll ska jag hem efter jobbet och fixa hemma i nya lägenheten. Så kul att plannera och fixa iordning. Det ska vara så fint så när min älskling kommer hem igen. Förhoppningsvis kommer han i slutet av April. Han kommer då perfekt till våren:)

Imorgon är jag ledig...så skönt! Vid 4 tiden ska jag hämta min systerson från dagis, så det ska bli  mysigt att få umgås med honom. På förmiddagen blir det en hel del fix med olika ärenden, det är så mycket just nu.

Ha  en härlig kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0