Lediga dagar

Det är ganska skönt att Tv:n inte fungerar. Då gör jag annat än att sitta och glo framför dumburken.
Igår var jag ledig. Vaknade ganska skapligt och drog sen iväg till Sportlife, testade Body Work, ett dans/aerobics pass kan man säga. Det var kul och svettigt:)

Frammåt kvällen åkte jag hem till Anna, dom har fått så fint i sin nya lya. Kikade på Idol och myste. Såg ni tjejen Anna Bergendal(om hon nu hette så)? Vilket sjärnskott! Hela jag rös. Hennes röst påminner om Tracy Chapman/LeAnn Rimes, men hennes var ju tusen gånger finare. Hon kommer att gå långt.

Även idag är jag ledig, har precis druckit upp mitt kaffe och ska strax städa och diska. Senare ska jag träffa min syster, vi ska testa Body Balance ikväll. Ett pass med blandning av pilates och tai-chi. Innan tänkte vi köra lite på gymmet. Härligt!

Ikväll kommer min Älskling hem, han har hälsat på familjen och har varit borta i 5 dagar. Jag saknar dig så otroligt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0