Denna vecka

har det varit fullt upp. Men trevligt:)

Har jobbat och stått i och i tordags fyllde min systerson 2 år, lillkillen har blivit så stor. Älskling var där och passade honom på torsdag kväll och sen kom jag efter jobbet. Han fick öppna paket och var så söt!
I fredags passade jag honom och även idag. Så mysigt! Även om det är helt underbart att vara med honom så är det skönt att komma hem nu och ha en lugn och skön kväll. 

Imorn ska jag ha lägenhetsvisning, så det blir att städa på morgonen imorgon. Sen ska jag träna för första gången på Sportlife. Det blev inget i veckan, varit så mycket annat. Jag ska testa Power Yoga, låter härligt!

Får inte glömma The Hills dubbelavsnitt imorgon. My favorite:)

Nu ska jag snart sova ....jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0