Regnet öser ner

Regnet öser ner utanför fönstret och det är verkligen väder för inomhus mys. Min Älskling har åkt för att hälsa på familjen under några dagar. Så jag är själv..fast inte helt själv ..jag har ju Hassoon min lilla pappis som tur är.
Så jag tänkte sätta mig i soffan och kolla lite på tv. Men icke. Tv verkar vara trasig, det kommer ljud men ingen bild:( Våran tv är jättegammal så det är förståligt att den är trasig men varför just ikväll.

Jag får väl hitta på något annat....kanske kolla lite på film. "Sex and the city" för tredje gången eller så blir det "Two and a half men", Love it! Min och älsklingens favorit komedi serie.

Imorgon väntar jobb, sen ska jag på S-core pass. Förhoppningsvis kommer min Anna att sova hos mig imorgon kväll. Tycker inte om att sova själv.

Ledig är jag på onsdag och torsdag! Då väntar mycket träning, härligt. Ska träna med min älskade syster yster:)
Jag testade ju Power Yoga igår och det rekomenderar jag. Man får ett lugn i själen, men svettig blev man. Det var ju inte bara Yoga utan Power Yoga:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Naw, hade jag bott närmare dej hade jag oxå kommit och sovit hos dej! See you soon

2008-09-09 @ 07:48:47
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0