Behövlig sömn

Jag är trött och behöver sömn. Ska snart sova.
I helgen är jag ledig och det ska bli så skönt. Jag vill inte plannera något, vill bara ha en lugn och skön helg. Imorgon har vi tvättid klockan 12.00 så jag tänkte sova tills jag vaknar. Tänkte träna och sen kanske träffa Anna.
På söndag ska jag träna och vara med min kära sambo.
Okejdå ....det blev lite att göra än då...men mellan varven ska jag ha en skööön helg:)


Ikväll pratade jag med min underbara bror. Det var så länge sen jag träffa min bror och min svägerska. Träffade nog dom tidigt i somras. Usch jag har varit riktig dålig på att åka och hälsa på. Men om några veckor blir det nog en tripp uppåt i landet.

Nu när jag och min syster bor så nära varandra kan jag verkligen sakna tiden när jag och min bror bodde i samma stad och hade nära till varandra.
Jag värdesätter min relation till min syskon högt. Jag är så otroligt glad att vi har en så fin relation.

Nu är klockan 00.11 och jag sitter här och gäspar. Vi lyssnar på lite härlig musik men ska snart släcka för kvällen. Tur att jag redan sitter i sängen så att det bara är att krypa ner under täcket. Tänk så skönt det är att sova egentligen:)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0