Långtråkigt...

Sitter just nu på jobbet. Jobbar till kl.18.00 idag och det är riktigt segt. Det finns nästan ingenting att göra.
Nu ringde det en kund som undrade hur man tar sig ut till oss......ibland får man leka västtrafik ..hihi.
Igår var jag på Hemtex och kikade, dom har alltid bra erbjudanden. Köpte gardiner till kök och sovrum. Gardinerna till sovrummet var i ljusbiege men när jag tog upp dom hemma såg dom lite rosa aktiga ut...hmm. Ska kila in till Hemtex på lunchen för att byta ut dessa.

Efter jobbet ska jag direkt till Bergakungen och möta upp Carro och Anna. Vi ska se denna film....hihi:)


Har faktiskt inte sett 1:an men tecknade filmer är lite roligt att se ibland.
Ska bli mysigt att träffa tjejerna.

Nä nu ska jag gå o ta rast. Får se om jag får mer att göra när jag är tillbaka på kontoret igen.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0