En passande rubrik...

Ikväll har jag fixat här hemma, packat upp och grejat. Man har mer saker än man tror.
Men Älskling och jag har även myst i soffan med chips och godis och kollat på Desperate Housewives.

Tidigare idag var vi och städade ur gamla lägenheten. Känns skönt att det är gjort! Även imorgon är jag ledig och då blir det storhandla som gäller, fylla kyl och frys med massa goa varor. Ska också kika efter gardiner och dukar, se om jag hittar något fint. Sedan måste jag gå och beställa denna underbara apparat. Här ska göras fräscha och färkpressade juicer :)



Nu ska jag kolla över lite i kalendern. Kommer hända en hel del nu när julen närmar sig, så det gäller att planera bra.
Något riktigt skoj som händer om ca en vecka är att min kära bror och hans fru kommer ner och bor hos oss.
Ska bli oerhört mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Patricia! Du känner inte mig,alls. Gick i samma klass som malin johansson på gymnasiet så genom hennes blogg hittade jag hit (tråkig dag:)). Anyway, anledningen till att jag skriver är att jag måste veta var man kan hitta juice-pressen! Mååååste ha en nu när jag ska flytta till lägenhet. Ha de bra/ Sofia

2008-11-19 @ 20:21:42
Postat av: Anna

En juicepress kan jag verkligen rekommendera vi har en liknande och det är helt underbart att kunna pressa juice till frukost. Man blir 100 gånger piggare och gladare, en helt ny människa :) Kolla bara att den är lätt att rengöra för annars blir det lätt att man drar sig för att pressa och stoppar in den i ett skåp istället! Vår kan du se i detta inlägg http://anderssonlindstrom.blogg.se/2008/may/tillbaka-igen.html en phillips och den är enkel att rengöra. Ett tips bara! :)

Kram kram

2008-11-20 @ 21:09:17
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Fliizans

Sofia: Tror att jag kommer ihåg dig faktiskt, känner igen folk ganska lätt;) Denna Juicepress har jag hittat på till exempel Duka och Media Markt. Detta är en OBH Nordica men det finns även andra...som Anna ger ett exempel på här bland kommentarerna. Jättefiffig grej:)



Anna: Ja vill verkligen ha denna. Men nu blev jag lite osäker på om man ska satsa på en Philips istället. Får kolla om denna OBH Nordica är lätt att rengöra. Tack för tipset:) Kramar!

2008-11-20 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0