Vill och lite till

Jag sitter just nu i sängen och är lite halvt trött, känner verkligen inte för att jobba imorgon, 10-20 Usch!
Mina föräldrar har kommit till stan. Idag och imorgon sover dom nog hos min syster och sedan i helgen hos oss. Mysigt att träffa dom.
Ikväll var jag och älskling över en stund, pratade och kollade lite på Eurovsion. Fastnade inte för det denna gång, kul att Charlotte Perelli gick vidare iallafall.

På Lördag hoppas jag att jag kan gå tidigare från jobbet. Min syster och hennes man ska ha 60-års fest(30 plus 30) Så jag vill inte sitta och jobba då!!!!!!! Har hittat en såå söt kjol som jag tänkte ha på mig,  kan visa sen. Ursöt:)


image183

Jag är inne i en konstig period......jag vet inte riktigt. Just nu känner jag bara att jag vill ha sommar, vill ha semester, vill vara med vänner, bara chilla, saknar Ida och Jennie, saknar min bror med fru, vill ligga i slottskogen och sola, vill resa till spännande länder, vill känna mig tillfreds med mig själv, vill testa på något nytt, vill fixa i vår lägenhet, vill vill vil vill. Det är mycket man vill i livet.

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ida

Naw. Jag saknar dej med! Lev livet gumman, du kommer inte att ångra dej! Puss & Kram

2008-05-23 @ 08:15:21
URL: http://puttelinas.blogg.se
Postat av: Anna

Hur e läget....hoppas allt e bra å att du haft en bra helg =)

Ha det super kram

2008-05-25 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0