Modell för en dag

Bjuder på en liten bild här frammåt kvällskvisten. Kolla bara på mitt hår. Hade långt hår, nästan ner till svanken.
Tror att bilden är två år gammal.

image186

Imorgon blir det jobb, men slutar tidigt...18.30. Det kallar jag tidigt:)

I helgen blir det en del skoj. Det ska bli underbar värme här, upp mot 30 grader!!!!!! På lördagen ska jag träffa syster yster och tar en promenad tillsammans sedan på kvällen ska jag passa hennes son Charlie, mys pys.
På söndag ska jag, Anna och Carro ha en härlig dag i solen i slottsskogen...Härligt!  Se om man kan bli lite brun, för just nu är jag en blekfis, hihi.

Nu är det sussa som gäller!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Hade också långt hår, nästan ner till svanken, men i tisdags så klippte jag det typ 1 dm! :O
Känns lite ovant...! Hoppas på att det växer ut snabbt igen! ;)

Mvh Solle ~

2008-05-29 @ 23:39:10
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: Ida

Din vackra skapelse! Blir nästan tårögd! Du är världens finaste Patricia! Puss&Kraaaam

2008-05-30 @ 10:47:19
URL: http://puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0