Hasoon och jag

image155

Hasoon sitter i solen och trivs. Han älskar när balkongen står vidöppen och han kan sitta i solen och njuta. Nu kom precis en skata på balkong räcket, o det var spännande tyckte Hasoon så han knallade ut på balkongen för att kolla efter skatan som flög iväg. Som tur är har vi klippt hans vingar lite så han kan inte flyga så bra. Annars skulle han flyga iväg för länge sen. Jag skulle inte klara mig utan honom, min älsklingspappis.

Idag är en lugn dag. Är hemma och gör ingenting. Förutom att jag ska vika tvätt, städa undan lite och diska. Här är det stökigt efter heldagen igår med systersonen Charlie. Han sov över hos oss oxå, jättemysigt! Han stannade hos oss till klockan halv 11 idag.

Nä nu ska jag göra lite nytta.



Hasoon solar:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0