Dagen hit tills

Den här dagen har varit en lugn dag. Imorse kom Charlie över, vi passade honom i några timmar. Mysigt!

Sedan satte vi igång med middag och nu sitter jag i soffan o bara degar, Älskling är och tränar...något som jag oxå borde göra. Jag har ångest över Beach 2008 kan jag säga!!  Ska snart dra mig upp från soffan och ta och städa i min garderob. Min egna "Walk in closet", man kan gå in i min garderob om man vill men det blir väldigt väldigt trångt..hihi;) vilken dålig humor jag har.

Sista slurpen av kaffet är drucken så nu ska jag bara försöka ta mig upp från den sköna soffan.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej babe =) Om du rensar dina kläder & inte vill slänga något men ge bort så finns jag =) Ja kallas ANNADrans Bäraren =) Anna L vet vem jag är ;)

Ha det super gumman!

Puss & Kram

Ps. Ingen ångest över beach 2008 dun e redan het som du är ;) D.s

2008-05-20 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0