Ångest...jag...näää..

Jättefin bikini
image184

Nä, jag har inte ångest inför Beach 2008..eehheheh. Det är ju bara sista Maj snart . Det har gått så fort! Men det är härligt att sommaren snart är här.
Mycket planer inför sommaren. Ida och Martin kommer snart upp och jag hoppas också att Jennie kommer, det ska bli så kul att träffa dom allihopa!!!!!

Imorgon är jag ledig! Ska gå upp skapligt och göra detta:

  • Diska
  • Städa
  • Köpa krukor till tomatplantan och den fina blomman som vi fick av Mamma & Pappa. Dessa  ska ut på balkongen
  • Betala räkningar
  • Kanske möblera lite


Mellan varven ska jag ha en härlig ledig dag. Nu ska jag snart lägga mig och sova. Är trött efter den här helgen som bestod av jobb, födelsedagsfirande och besök av Mamsen och Papsen.

Godnatt





Bild: Victoriasectret.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0