Resa

Jag fick tillslut besked om att jag fick vara ledig på måndag. Så nu är jag långledig i 5 dagar. Härligt! Imorgon ska jag bege mig till familjen och vännerna i Nyköping. Jag har inte varit där sedan i julas så nu är det verkligen dax. Hela familjen kommer vara samlade under påsken, förutom Älskling som stannar hemma och har saker att göra i skolan.

På lördag kväll blir det träff med "the old gang". Ska bli jättekul att träffa alla tjejer! Ska passa på att hälsa på Älsklingens familj också, det var så länge sen.
Hoppas att min favoritfrisör har någon tid för mig, måste fixa till mitt hår.

Allt detta ska man då försöka klämma in på dessa fem dagar och plötsligt kändes långledigheten inte tillräckligt lång.

Nu måste jag packa. Efter packningen är gjord ska jag lägga mig i sängen och kika på Gossip girl.
Älskling är ute och firar sig med grabbarna, han fyllde ju år förra helgen. Men som tur är är man aldrig själv. jag har ju lilla Hasoon, min söta papegoja.


                             Blake Lively från Gossip girl
image108

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen
jag har haft en kanon påsk. Var dock inte i Trosa ngt, för min syster fyller 20 den 12:e så åker upp då istället:-)
Hur hade du det då?
Kramar Sara

2008-03-25 @ 14:13:44
URL: http://goasara.blogg.se
Postat av: Malin

Hallu vännen! Det är faktiskt ganska enkelt. Jag har tagit hjälp av olika hemsidor på nätet. Söker du på google.se. Designhjälp- blogg så dyker det upp mycket bra man kan ta hjälp av. Prova vettja.
Hoppas allt är bra med dig annars! Det var så himla synd att du/ni inte kunde komma i helgen. Men det blir fler ggr. Ta hand om dig! Kram kram

2008-03-25 @ 17:14:59
URL: http://monroesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0