Borta bra men hemma bäst?

Det var verkligen skönt att få komma bort lite för några dagar. Åkte på lördagmorgonen till Nyköping. Fikade hos Farmor sedan träffades jag, mamma, pappa, Jenny, David, och Charlie hemma hos Johan och Paulina. Det blev en Påskmiddag med Tacos...hehe. Gott var det iallafall.

På söndagen hade vi en riktig familjedag. Åt gott och spelade spel. Något som vår familj är väldigt bra på. Vi har så kul tillsammans!

Det var ju verkligen ett vinterland under tiden jag var där så på måndagen gick vi ut i snön. Gjorde lite snögubbar(skölpadda blev det) och åkte pulka. Vi har så bra backar på tomten.

        


På lördagkvällen åkte jag till VHD för att träffa Jennie, Anna, Sara, Ida och Martin. Vi satt hemma hos Jennies systers familj och snackade och hade oss. Jättetrevligt!!

  

Tisdagen ägnade jag några timmar hos min favvofrisör. Klippte mig och färgade håret. Blev en lite mörkare blond färg, Jättenöjd:)
Sedan åkte jag hem till Älsklingens familj och hälsade på. Åt god mat och pratade. Johan och Paulina hämtade upp mig framåt kvällen och vi hade filmkväll.

Det är mycket att hinna med när man åker till hemtrakterna. Det är iallafall skönt att ha kommit hem till veklgheten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0